MATTA FAIR IS BACK!



MATTA FAIR IS BACK! | Pasti ramai yang tertunggu-tunggu MATTA 2016 ni. Yang kaki travel tu apatah lagi ;-))



Berlansung di lokasi yang sama iaitu PWTC, MATTA Fair kali ini akan diadakan pada 11-13 Mac 2016. I'm pretty sure banyak pakej menarik dijual. Yang teringin ke pulau-pulau indah di Malaysia ni silalah survey harga-harga yang berbaloi. Banyak pulau yang sangat cantik dengan karang yang terpelihara di Johor, Terengganu dan Sabah. Ikan yang berkumpul di karang laut tu pun banyak jenis dan berwarna-warni. Tak pandai dive at least kita buat snorkeling. Rugi jika sekadar lepak di bilik.

Kepada yang minat caving tu try pergi Gunung Mulu National Park. Gerenti puas hati. Beli tiket ke Miri then naik MAS Wings ke Mulu pula.  #dekatJe

Sunway Lagoon, Legoland, Lost World of Tambun mesti ada jualan istimewa juga.

Kebetulan Air Asia pun sedang mempromosikan AIR ASIA FREE SEATS bermula Sabtu lepas... haa dapat grab tak tiket percuma tu? Aku plan nak buat family trip yang perjalanannya sejam dua je dari Seremban tahun ni. Tahun 2013 Langkawi, 2014 Kota Kinabalu, 2015 Penang... tahun 2016 #dekatJe...Melaka ! hehe.. Tapi kena pergi weekdays lah, lemas aku dengan traffic jam kat Melaka tu. 

Yang kaler kuning tu cuti sekolah ye.

Post a Comment

1 Comments

Feel free to leave your comment below. Thank you.