Recents in Beach

header ads

Kaki hiking, mari lihat senarai gunung di Malaysia

Senarai ini gunung untuk didaki dari fb Han's Shikiya.

Ada seorang kawan tu, Adela, masa 2017 dia kata tahun 2018 dia nak panjat 100 gunung. Sewaktu bertemu si kecil molek tu di Matic Q4 last year aku tanyalah dah berapa gunung dia daki?

Dengan muka takde perasaan, "baru 70 jer....". Umangaii 70! Nak nangis akak dengar, dik.

Aku baru panjat Gunung Papandayan dan Gunung Angsi je. Itu pun dah bangga tak hengat 😁😁😁









Post a Comment

1 Comments

  1. Sesiapa yang suka hiking nescaya senarai ini amat bermakna bagi mereka.

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment below. Thank you.