Giveaway | 35% Off on Sunway Lagoon tickets!



Giveaway | 35% Off on Sunway Lagoon tickets! Tadi kemas almari dan ternampak beberapa keping baucer yang dapat beberapa bulan lepas. Sayangnya banyak juga yang expired. Memang sebelum ni ada plan nak buat giveaway tapi terlupaaaaa.... sebab boh dalam envelope pastu simpan dalam almari baju hahaha...


Okaylah tak nak cerita banyak, ni ada dua tiket diskaun 35% ke Sunway Lagoon. Syaratnya kegunaannya begini:

1. Diskaun pada kadar yang dipamerkan.
2.Kena bawa voucher ni di kaunter tiket Sunway Lagoon.
3. Maksima boleh beli 4 tiket dengan baucer ni.
4. Hanya sah laku pada hari tiket dibeli.
5. Tiada pemulangan, penukaran untuk tunai dan tidak terpakai untuk tawaran/promosi sedia ada.
6. Kanak-kanak dikategorikan yang berketinggian diatas 90cm dan berumur kurang daripada 12 tahun. Warga emas yang berusia 60 tahun ke atas.
7. Promosi ini tidak sah pada cuti umum Malaysia (termasuk Selangor dan Wilayah Persekutuan) dan ketika cuti persekolahan Malaysia. 
8. Tiket untuk kemasukan ke semua park, semua mainan, tarikan dan aktiviti. Tidak terpakai untuk pay-per-ride activities: Bungy Jump, G-Force X dan Go Kart.
9. Sunway Lagoon berhak untuk menolak, meminda, memadam atau menambah syarat dan peraturan  atau menarik balik promosi ini bila bila masa.
10. Tempoh sah laku: sehingga 31 Disember 2018


Berbaloi tak? Sure lah kan... boleh tahan harga normal tiket (boleh lihat di sini). Kalau tak nak pergi pun boleh hadiahkan kepada adik-beradik atau kengkawan. Boleh berjimba sebelum cuti sekolah hujung tahun ni.


To win these giveaway voucher senang je... nak minta uols LIKE dan FOLLOW dua page ni dan komen done/sudah/selesai dalam ruang komen di bawah blogpost ini. 


Tawaran ini sehingga hari Sabtu 27 Oktober 2018 jam 23.59. Nanti chek pilih secara random guna random.org . Result kita bagi tau next week ya (and the result is final). Thank you.



Post a Comment

0 Comments