Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur



Meh kita cuci mata melihat hotel berbintang lima ni... manalah tau cuti sekolah nanti tak dapat pergi makan angin jauh jauh dekat dengan rumah pun jadilah, asalkan keluar dari rumah sekejap. Kesian anak-anak dan mak anak kan.

Nak ambil gambar bebanyak pun tak sempat sebab ada hal yang nak aku kejar. Lobby yang luas, ruang makan pun besar... dah bayar pun besarrrr kan? Hotel ni walaupun sudah agak lama tapi masih mendapat perhatian pelancong kerana kedudukannya yang strategik di tengah bandar. Lagipun, stesen LRT dan KTM Komuter sangat hampir.

Sekarang ni until June ada pameran Raja Kita di istana lama haaa elok sangatlah tu melepak kat sini dekattttt je dari istana tu.






The ballroom

Sambil makan ada yang menghiburkan. Masa aku tengah beratur nih depa dok nyanyi Dealova. Nak buat lunch date pun boleh kat sini, maybe the chances nak berjaya ngorat tu tinggi sebab dah tentu ko ada duit nak bawak awek makan kat sini kan? hehehehh....

jangan amik nasik bebanyak wehhh rugi tak makan lauk

nyum nyummmm !!! esok je lah kira kalori


Banyak hotel five star di Kuala Lumpur ni tapi aku rasa yang antara menarik disebabkan ada banyak aktiviti yang kita boleh buat selain shopping ialah di The Palace of the Golden Horses dan Sunway Resort Hotel.

Tinggal dua minggu je lagi nak cuti sekolah weh, apo laie?

Post a Comment

0 Comments