Recents in Beach

header ads

Port Dickson lagi

Wahhh....muko aku intro eh

Ni la PD yang baru ermm berwajah baru lbh luas kwsn melepak n lbh selesa. Kat sini pun aku tak mandi gak leceh la nak tukar baju...
Kat hujung sana ada banyak gerai jual mcm2 dgn harga yang mcm2 almaklum tumpuan org ramai. Yg tak tahan jual org jual aiskrim bersilih ganti kat tmpt ramai budak, puas aku buntangkan mata kat anak2 aku. Tak kuasa aku nak melayan harga mahal tu bukannya sedap pun.

Kawasan ni blh masuk ikut simpang di TM Resort, Batu 8 Teluk Kemang.


Ramainya......5 orang takde dlm gambar, 2 org lagi tak join dah balik. Jenuh la pergi kenduri kahwin nanti ni...umur lbh kurang je

Jejaka idaman Malaya

Mandi puas2 nak......

Dari bilik air-cond pindah ke kawasan panas ni buat kepala pusing. Kalau tak pergi kesian anak2 bila pergi pulak letihnyaaaa......

Apa2 pun tak rugi ke PD, cepat dan murah!

Post a Comment

2 Comments

  1. salam.

    terima kasih kerana sudi menyorot entri lama saya.

    PD tu tak jauh dari rumah saya ..tapi jarang2 pergi.

    ReplyDelete
  2. kalau tuan tinggal kat header blog tu saya pun dkt2 situ jugak

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment below. Thank you.