Inaugural Flight of ALL NIPPON AIRWAYS to Kuala Lumpur



Inaugural Flight of ALL NIPPON AIRWAYS to Kuala Lumpur | ANA flight nak mai KL you..!!


 
Hari Selasa ni 1 September 2015 All Nippon Airways (ANA) akan tiba di sini. ANA adalah syarikat penerbangan yang terbesar dari segi pendapatan dan jumlah penumpang di Jepun. Ini adalah pelancaran sektor baru Tokyo-Kuala Lumpur dan dengan itu rangkaian perjalanannya akan menjadi 74 laluan di 38 bandar dunia!
 
Aku percaya Malaysia Airport Berhad, Tourism Malaysia, our foreign minister dan beberapa pihak lagi bekerja keras untuk mendapatkan pelaburan dari luar negara dalam keadaan sekarang ni. Diharapkan perkara buruk seperti pengeboman  yang berlaku di Bangkok pada 17 Ogos lalu tidak berlaku di sini. Malaysia selama ini terkenal sebagai a safe country.
 
Sambutan dan sidang akhbar akan dilakukan oleh Menteri Pengangkutan, YB Dato’ Sri Liow Tiong Lai. Untunglah penumpang ANA flights malam tu nanti sebab menteri yang sambut siap dapat souvenir lagi. Kita pun untung juga sebab terdapat lebih syarikat yang akan bersaing memberikan perkhidmatan terbaik. Customer is king kan? (or king kong?)
 
#SyukurMalaysiaMasihAman
#SehatiSejiwa

 **Harap harap masa aku terbang, naik bas atau keretapi tak adalah malaun yang bagi anak berak merata seperti yang berlaku di China baru-baru ni. Bayangkanlah kita sama-sama kena bau taik tu...uwekkk ! Tak nak juga yang meludah dan bukak kasut. Kalau ada memang mintak side kick sangat tu.

 
 
 Sumber di sini.
 

 

Post a Comment

0 Comments