Confirmed trip



Tahun ni cuma ada beberapa trip yang confirmed, tak habis sebelah tangan pun.... ada yang with my roomate ada juga bawak orang.

Gembira sangat sebab akan ke Bali lagi tahun ni, same place with different itineraries. Bawak 'datuk datin' ko...... aku nak tengok sendiri apa yang nak dicapainya nanti. Masa gi Turki dulu ada yang selamba berhabis 50k hengget, trip ke Afrika Selatan lagilah, beli berlian. Kalau aku ikut mau terkulat-kulat  memandang............ acik tak mampu dik. Dapat keluar Malaysia pun dah bersyukur sangat.

Actually deme ni dah biasa ke mana-mana guna khidmat TA tapi ada jugak yang tak nak join sebab katanya harga yang aku bagi tinggi sket (dia compare dengan 1 company tu). Lepas aku belek dari atas ke bawah itinerary tak sama....... dah tentulah aku punya lebih banyak tempat lawatan dan tempat shopping, tengok dolphin dan mandi-manda ditambah bawa tempah kasut dengan handbags lagik. Tempat shopping yang biasa TA bawak ke Pasar Sukawati tapi aku tambah lagi sebab ada yang nak berjualan. Kiranya 3rd day tu hari shopping sedunialah! Biarlah depa shopping sampai beg beranak-pinak.

Satu lagi, kalau aku jadi tour leader ada special sket, free photographer. ahaaaa....... ada TA buat gitu? Sample gambar ada banyak dalam blog ni so takde mahallah. Itupun kalau buat early confirmation.

pssssttt........ aku dah beli beg baru, tak tahulah berapa liter punya.

Post a Comment

4 Comments

  1. seronoknya jd tourist guide.....hidup berjln sokmo ye....smoga happy slalu!!!

    ReplyDelete
  2. takde la kak, sebelah tangan pun tak penuh lagi ni

    ReplyDelete
  3. Full time photographer cum tourist guide ya.. seronoknya....

    ReplyDelete
  4. nurleeta, sesekali dapatlah gi obersi

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment below. Thank you.