Recents in Beach

header ads

Siapa yang lebih dominan di rumah, maknya kah paknya kah?

Kat rumah korang siapa yang power rangers?

"mama, nak milo!"- minta kat ayahlah..."nak mama!"

"mama, baju ni nak hang ke nak msk bakul?"

"hri ni ngaji mlm boleh tak ma?"

"mama msk apa hr ni?"

"mama, nak duit beli majalah kuntum"

"mama, tunggu skjp kita nak berak"

"dh nak raya ni, bila mama nak beli baju?"

"rumah kta tak cat ke thn ni ma?

"keta mama ni dah calarlah. Mama belilah keta baru"

"rumah sewa mama yg dkt tutttt tu ada org ddk tak ma?"

"bila mama nak bw kita org jln2 lg?" (bkn aku drebarnye ponnn..)

"boleh tak tidur bilik mama malam ni?"

"kita nak guna toilet mama tau!" wahhh....semua mama punya

Ayah??
"ayah, ajar abg bw motor ayah" - yo lah...ayah ada motor ajo.....kehkehkehhhhhh

Post a Comment

0 Comments