Cititel Express Ipoh | Location Location Location !



Cititel Express Ipoh | Location Location Location! Eh, macam nak mencari hartanah pulak. Apakah kriteria penting yang selalu kita tetapkan bila memilih penginapan di sesuatu tempat? Sudah pastinya kedudukan hotel menjadi keutamaan, betul kan? Mesti nak yang senang ke tempat makan makan.


Fourth slide

 

Dengan menjenamakan "Smart, Clean and Simple" hotel baru yang berwarna oren ini menjadi pilihan penginapan terbaru ketika berada di Ipoh. Hotel moden dan selesa dengan 210 bilik ini berada di lokasi strategik di tengah bandar Ipoh Lama yang mana akses untuk ke kawasan dan bangunan bersejarah, tumpuan pelancongan, lukisan jalanan (street art), kedai makan terkenal dan Stesen Keretapi Ipoh HANYA dengan berjalan kaki.

Bilik standardnya selesa tapi aku suka family room (Deluxe Quad) sebab pada aku design begini menarik dengan tiga katil yang tak disusun sederet. Ada lah ruang untuk bebudak main nyorok-nyorok. Orang yang dah berkeluarga fahamlah tu. Menurut mereka jika kita membawa 'toto' pun mereka tak kisah. Mau jadi rumah kongsi karang nih hahaha...

Setiap bilik dilengkapi dengan 40" LED screen smart IPTV dengan 150 pilihan movie. Tak lama lagi akan ditambah movie Hindustan/Tamil pula. Bilalah nak gi jenjalan kalau dah melekat tengok cerita Hindustan.

Fourth slide
Deluxe Quad

First slide
Superior Twin


Cititel Express Ipoh menawarkan dua buah bilik mesyuarat berkapasiti seramai 120 orang dan dewan serbaguna untuk kegunaan 160 orang lengkap dengan LCD projector PERCUMA.
  

Bumbu Cafe
  
Paling hebat pastinya Wi Fi berkelajuan tinggi dikeseluruhan premis. Menyampah aku kalau hotel baru iklan gempak tapi bila nak guna internet kena berlonggok kat lobi. Rasa nak turun dengan baju kelawar sambil baring kat sofa aje hahah..

Perkhidmatan shuttle PERCUMA khas untuk para tetamu yang menginap di Cititel Express Ipoh untuk ke 7 buah lokasi tumpuan pelancongan iaitu Ipoh Railway Station, Ipoh Old Town, Concubine Lane, Dim Sum Street, Ipoh Parade Shopping Mall, Jalan Yau Tet Shin & Jalan Theatre, MAPS - (Movie Animation Park Studios). MAPS bakal dibuka Julai nanti. Eksaited!

Breakfast dah tentulah percuma kan... parkir pula disediakan secara bertingkat macam yang di KL tu.

Harga bilik?

Harga bilik bermula serendah RM147 semalam. Sekarang ni ada promosi diskaun 15% untuk semua tempahan bilik kecuali Standard Twin and Triple. Untuk menikmati diskaun istimewa ini sila tempah sekarang hingga 30 April 2016 untuk menginap sehingga 30 Jun 2016. Book kat sini.


Apa Yang Menarik Di Ipoh Eh?

Ipoh ada macam-macam contohnya seperti yang di atas tu. Perak pernah kaya dengan hasil perlombongan bijih timah jadi sudah pasti ia menjadi tarikan kepada para peminat sejarah negara. Pagi Ahad ada pasar karat. Memalam boleh makan di Greentown foodtruck atau di Dataran Majlis Bandaraya Ipoh.

Kalau datang Ipoh adalah lebih baik sarapan pagi di luar. Banyak betul pilihan and street food always the best choice.

Aku dah pernah buat beberapa blogpost mengenai Ipoh. Sila klik pautan di bawah untuk bacaan lanjut.


Jom ke Ipoh! #DekatJe

  
CITITEL EXPRESS IPOH
2, Jalan S. P. Seenivasagam,
30000 Ipoh, Perak Darul Ridzuan
Tel: +605 208 2888
Instagram : cititel_express_ipoh

 

Post a Comment

1 Comments

Feel free to leave your comment below. Thank you.