Harga Baju Tak Masuk Akal di Warehouse SALE!!



Hallo hallo halloooo...!!

Bila kali terakhir awak semua shopping kain baju seluar dengan harga RM5 dengan kualiti barangan KLCC? Cer kabo bila? Aku last sekali dapat Harga Tak Masuk Akal di warehouse SALE tahun 1998 dulu. Haa dah lama giler. Ingat sangat aku tahun tu sebab baru je beranak badan pun macam kena pam. Then officemate ajak pergi Metrojaya Ampang yang nak close shop after office hour. Gigih aku drive dari Nilai nak perabih duit kat situ sampai sakit dada anak tak menyusu hihii...tak puas hati punya fasal selang beberapa hari pergi dengan bos pulak.

Ni cek nak bagi tau, nak mewar-warkan kepada yang belum tahu bahawasanya kat KL ada tempat menjual barangan di atas yang SUPER MURAH (macam tak percaya ai) di Niichi Warehouse Sales, Taman Shamelin Perkasa.

Macam mana aku yang dok Seremban ni boleh tau pulak?

Haa...hari tu aku ada iklankan Flat Mampu Milik Untuk Dijual di Pandan Perdana kan, so semalam aku pergilah sana sebab ada prospek yang nak tengok. Lepas tu seperti biasa seperti YB kawasan aku mesti drive sekitar kawasan kilang di Shamelin tu. Dulu dah beberapa kali ada sales di situ so dengan penuh harapan dah drive jejauh nak jugalah masuk memana warehouse yang buat sale hehee..

Ya Allah, bila ternampak price starts from RM5 terus tersangkut sampai 2 1/2 jam kat situ. Typical lady sangat khennn... Ini betul-betul punya jualan murah, baju semua yang elok belaka. Ko tahulah kan Niichi punya kualiti. Ada empat brands yang dijual iaitu Niichi, dressingPaula, Kitschen dan Marry Merry.

Untuk orang bersaiz standard lagilah senang semua boleh pakai. Kalau macam aku ni memula ukur bahu, lepas tu ukur tempat yang ada budak dulu tu... kalau dua-dua lepas aku masukkan sebelah tangan sampai habis (kat sini kekadang failed!). Kalau semua ok baru ambil hahaa... ingat mak orang macam ai senang ke nak beli baju? Makan hati tau tengok baju Misz Nina yang ketat dulu tu hahaa.. uishh baju tu pun dalam RM30 je, takde yang RM50 pun kat situ.

Ada blouse ada dress tapi seluar tak banyak. Untuk lelaki pun tak banyak sangat, seluar dan kemeja. Murah, beli je lah boleh buat gi kerja. Kalau tak berkenan juga encik suami boleh duduk kat sofa sambil jaga anak. Kalau tak ikut lagi bagus takdelah paksa paksa orang balik cepat hihii... Ruang dua tingkat tu penuh dengan baju baju bajuuuuu...kasut dan sedikit accessories. Pakaian di sini akan selalu ditambah yang baru. Dah nak raya cina ni cheongsam pun ada.

So, kepada adik kakak yang selama ni dok mengulang ke kedai bundle - ai faham kos tinggi duk KL, tak hina pun beli kat situ - meh lah sesekali beli yang baru pula. Mana nak cari blouse japanese cotton yang nipis dan lembut tu dengan harga 10 hengget! Pakailah je lah inner. Kepada korang yang selalu pergi event yang perlukan banyak baju atau nak travel dengan bergaya atau, dah bosan giler tengok officemate or housemate pakai baju yang sama je... silalah share kat fb ko page aku ni. Nak cakap segan, biar dia baca sendiri hahahaa...

Ini alamatnya:

Niichi Warehouse Sales
Lot 62, Jalan 8/91
Taman Shamelin Perkasa
Kuala Lumpur

Tempat tu boleh diakses dari beberapa jalan seperti Pandan Jaya tapi aku cuma tahu nak direct korang dari MRR2 je. Kalau dari KL ko kena buat U-turn selepas Pandan Indah tu. Kalau ikut MRR2 dari arah Sungai Besi masuk simpang kiri selepas bangunan yang ada Safari Water Park (yang atas bumbung) dulu tu. Rasanya ada pasaraya Econsave kat situ. Lepas tu belok kanan, habis je rumah teres dan nampak kedai belok kiri, jalan terus sehingga selepas SegiFresh di sebelah kanan kemudian belok kanan. Haa..lepas tu mata pandang kiri aje eh. Faham eh? Happy shopping!!







Post a Comment

0 Comments