Percutian di Langkawi - helang terbang tinggi

Tags

Allahurabbi....subhanallah
masyaAllah ...

Bot bergerak lagi..kali ni nak bagi helang makan. eh, pakcik ni tak bawa sisa ayamlah pulak, nasib baik ada pemandu bot lain yang  bawa. Bila sisa ayam tu dilempar ke laut berduyun-duyun burung helang turun menyambar. Best! But the downside is, kita merosakkan cara hidup natural burung helang tu.





Frust jugaklah sebab pakcik bot tu tak bawa perut ayam, kami dapat tengok helang tu menyambar dekat bot orang lain. Kalau korang booking bot jangan lupa bertanya tentang ni. Kalau kita bayar selepas turun bot boleh jugak kita potong bayaran tu. Berapa nak potong?

1) harga perut ayam
2) harga kecewa tak dapat tengok helang menyambar di sebelah bot
3) harga kecewa tak dapat mengambil gambar yang lebih baik

Macam bolehlah sangatttt.....

Ada dongengnya tentang pulau ni. Dengar je la kan...tak minat den cito dongeng ni.

Kagum sungguh melihat kejadian alam ni. Kalau dulu kita cuma dapat baca dalam buku sejarah dan geografi, sekarang kita boleh tengok dan rasa sendiri. Maka nikmat apakah lagi yang mahu kamu dustakan?

Island hopping cuma sekitar 3-4 jam. Ada banyak pakej yang berbeza mengikut minat memasing. Sempat lagi kalau nak pergi cuti sekolah ni. Ayatlah sikit bos tu...







I appreciate your comment so let s say something
EmoticonEmoticon

Artikel Terbaru

Google+ Followers

Followers

Ping Blog

Blogged.my

Blogged.my

blogr.my

Auto Ping

Ping your blog, website, or RSS feed for Free