Pesona Terengganu di Dataran Merdeka Minggu Ini



Pesona Terengganu di Dataran Merdeka Minggu Ini | Alhamdulillah cuaca dah elok, udara pun segar. Cemuih dah dok terkurung di rumah ye dok?

 
 

Moh le kita beramai-ramai meriahkan Pesona Terengganu yang bermula sejak 29 Oktober 2015 di Dataran Merdeka dan Dataran DBKL. Di Dataran Merdeka ada Pavilion Usahawan dan Pengguna. Orang-orang Terengganu ni terkenal dengan hasilan songket dan batik tulisan tangan yang halus. Aku dah tengok semalam tapi tak dapat nak memilih sebab banyak sangat barang di tangan. Kena mengulang hari ni kerana ada yang berkenan di hati.
 
Kepada yang berminat dengan seni ukiran kayu jangan lepaskan peluang menempah dari pengukir terkenal seperti pemilik Pahlawan Resort dan seorang lagi tu... berkenan sungguh aku dengan ukiran kepala kuda yang sangat halus buatannya.
 
Pakej percutian dengan harga diskaun pun ada. Kindly ensure that harga diskaun bukan di musim monsun eh abang kakak... pakej-pakej ke pulau di Terengganu tu biarlah tamat tempoh tahun hadapan sebab laut berombak kuat hujung tahun ni. Setakat nak bercuti di daratan tiada masalah. Bawalah keluarga bercuti di Terengganu insyaAllah akan membawa kenangan manis. Orang luar pun berduyun-duyun datang untuk percutian kerohanian di sana. Cuba search kat atas nun, banyak je cerita tentang Terengganu aku dah buat.
 
Untuk makang-makang silalah ke Terengganu Kitchen di Dataran DBKL, berdekatan Dataran Merdeka. Keropok lekor berintikan cheese meleleh perghhhh...! I guarantee bebudak suka. Giler tak suka? Bukan kepok lekor je ada keropok keping, nasi dagang, roti, air buah jus besar dan macam-macam lagi. Sampai tak larat makan dah semalam.
 




Silalah lihat aturcara ini, hok di Dataran Merdeka tu hari ini last tau. Terengganu Kitchen je sampai 2 November 2015.

 
 
Kalau malas nak drive boleh naik KTM Komuter dan turun di stesen Bank Negara. Naik LRT lagi ngam turun di Masjid Jamek atau Bandaraya. Jumpa di sanaaaa...!!!


Post a Comment

0 Comments