AirAsia Free Seats! Book now until June 28, 2015 !



AirAsia Free Seats! Book now until June 28, 2015 ! Selamat pagi uolssss.... jangan sarapan pulak pepagi minggu ni ye :D



www.airasia.com
Tempah di www.airasia.com cepat !
 
Aku tak tidur dari semalam ni dek mengejar tiket free. Nak redeem points pun iye jugak. Nak book hotel + flights + free sekeluarga pun iye. Untung jadi BIG members sebab selalu diberi keutamaan dalam membeli tiket. Saya dah ada BIG card, awak bila lagi?
 
Untunglah ada Air Asia yang dah tujuh kali menang syarikat penerbangan tambang murah terbaik dunia daripada badan berprestij, Skytrax. Dapatlah lebih kerap berjalan melihat dunia terutama di Asia ni. Dapatlah merasa mi lamien halal di Guangzhou, bebek goreng di Jakarta, melihat Holy Festival di India. Tambah RM15 sahaja dah dapat nasi beriyani panas dan sedap hingga menjilat jari. Nasi lemak lengkap Pak Nasser tu ada yang kata tak enak? Itu belum termasuk cenderahati comel yang kita buat koleksi lagi. Gigih tau membeli.
 
Ini Festival tahun 2016 yang aku nakkkkkk sangat pergi dengan Air Asia Free Seats!

Japan Cheery Blossom Festival! Meriah berbunga ooiii !!
 
sumber di sini
 
sumber di sini
 
Kena guna gambar orang lain dululah, kalau aku dapat pergi dengan AirAsia Free Seats barulah dapat guna gambar sendiri. Kena bawa berkeping-keping kad memori gayanya ni.
 
 
Nak tahu kenapa aku nak sangat ke Japan Cherry Blossom Festival?
 
1) Festival ini hanya setahun sekali di musim bunga, tentulah menjadi yang ditunggu-tunggu.

2) Hanya orang yang menyukai bunga sahaja tahu perasaan bila dikelilingi bunga-bungaan yang banyak. Baunya? hmmmm.... (sila pejam mata untuk feel ;p).

3) Jepun negara maju yang tidak hilang budaya menghormati orang lain, berdisiplin dan sangat menjaga kebersihan. Pasti ada sesuatu yang boleh dipelajari dari pengembaraan itu nanti.

4) Aku nak berpiknik, tidur, baring, terlentang sambil mengambil dan diambil gambar hahaa..

5) Nak pergi Jepun mahal. Kalau dapat tiket percuma ibarat pucuk di cita ulam mendatang. Segerabak nak pergi ni.... kalau empat orang dapat tiket percuma berapa dah jimat tu?? hahaa..


Let's grab the AirAsia Free Seats!
 

Post a Comment

2 Comments

  1. kalau dpat pergi free seats air asia n.! bestnyaA!!!
    www.kaio.my

    ReplyDelete
  2. Dapat free seats gi Krabi Kaio. Macam kurang exitement pulak nak dapatkan tiket free kali ni sebab dah ada 2 future trip.

    Blogpost yang ni untuk contest. Please pray for me manalah tahu dapat ke sana sesama hehe

    ReplyDelete

Feel free to leave your comment below. Thank you.