Apparentice Asia



Apparentice asian version.... can't wait!

Rancangan ni sangatlah aku minat and i can remember a few winner's names like Kendra and Bill Ransic yang kahwin dengan tv host tu sapa ke namanaya...emmm.... Guliana. Disebabkan performance Bill ni bagus sangat while working dengan Mr Trump kontraknya disambung lagi. Sure la bagus kerja dia kan.... Trump kan poyo. Sorang lagi winner yang black American tu.

Seingat aku TV3 ada buat rancangan sebegini tapi macam kurengggg menarik berbanding The Apparentice yang ori. Versi Martha Steward pun out. Why? Bersopan-santun sangat kot. Versi asal tu 100% milik Trump so suka hati sedap tekak dia je nak fire orang. Eh Trump sangatttt kaya tapi Mr aje.

Yang aku exited jugak menunggu versi asia ni sebab Tony Fernandez. I admire him, i love to read everything about him baik or buruk. Tak kisahlah orang pertikaikan AA dapat tax relief ke, AA tak bayar hutang lagi dengan MAB ke.... Kalau AA tak wujud adakah Firelyz akan wujud? Kalau AA tak ada MAS akan buat sales macam sekarang? Yang selalu kita dengan kos tinggi..kos tinggi...kos tinggi..... Biarlah nak wujud 2, 3 lagi airlines it is good for us. Dengan adanya low cost airlines nilah poor people like me boleh merantau (merayau) melihat dunia ciptaan Allah. Ada fuel surcharge le pulak sekarang.....

Yes, kita kagum dengan MAS, its our baby, bertahun-tahun dapat anugerah World's Best Cabin Crew tapi wa tak mampu huhuhuhu..... Kalau kita melancong ke tempat yang menarik tapi ada sesuatu yang memenatkan dan menjengkelkan contohnya security check yang berlapis-lapis, airport service tak efisien, staff cakap berbelit-belit, correct info tak sampai kepada staff bertugas, kena paw dengan kastam dia lagi..... dapat jejak kaki dalam MAS pun dah rasa macam balik kampung. Tak percaya? Ko cubalah. Sampai stewardess tu pujuk, takpe kak jom kita balik!

You're fired!..................... jangan sampai bos ko cakap camni

Post a Comment

0 Comments